BKF-webinar: Coronakrise og billedkunstneres økonomi

02.04.20 | Nyheder

BKF inviterer til webinar, hvor medlemmer kan få den seneste viden og status på BKF’s arbejde under coronakrisen samt vejledning til de hjælpepakker, der er indført. Det vil også være muligt at stille spørgsmål.

Hvis du har spørgsmål, men ikke har mulighed for at deltage, er du meget velkommen til at sende dit spørgsmål til BKF’s kursus- og projektleder Karen Mette Fog Pedersen på kmfp@bkf.dk – så tager vi dem med til mødet og vil selvfølgelig også efterfølgende sende et svar retur til dig.

 

BKF-webinar tirsdag d. 7. april 2020, kl. 14.00-15.00

Program:

Kl. 14.00 Hvad er status og hvad gør BKF i den nærmeste fremtid? /v. BKF’s formand, Nis Rømer

Kl. 14.05 Hjælpepakkerne samt kategorier /v. BKF’s sekretariatsleder og jurist, Klaus Pedersen

Kl. 14.25 Tilskud og skat /v. skatteekspert, Gitte Skouby

Kl. 14.30 Hvordan kan du bruge a-kassen under coronakrisen? /v. forsikringschef, Marianne Heilmann fra AJKS Arbejdsløshedskassen for Journalistik, Kommunikation & Sprog.

Kl. 14.45 Spørgsmål

Vært: Nis Rømer

Mødeleder: Karen Mette Fog Pedersen, kursus- og projektleder, Billedkunstnernes Forbund (BKF)

Sådan deltager du:
Vi bruger Zoom til afholdelse af webinaret. Sørg derfor for at downloade og installere Zoom inden webinaret begynder her: https://zoom.us/download.

OBS bemærk nyt deltagerlink her

– Sørg for at have et headset klar, det giver den bedste oplevelse.
– Brug helst computer – det fungerer bedst, men det er også muligt at deltage via tablet eller telefon – på smartphone skal du installere “Zoom” app.
– Log på mødet 10 min. før, så du har styr på lyd og teknik.
– Hold mikrofonen slukket under mødet med mindre du har spørgsmål.

Der vil være plads til i alt 100 personer på mødet.